Volgers

dinsdag 20 november 2012

award

Hallo lieve bloggers,


Ik heb een award gekregen van Doris!!! ik ben hier echt heel blij mee DANKJEWEL DORIS!!!
http://knippenenplakken-doris.blogspot.nl/

bij deze Award hoef je niets te vertellen
alleen maar andere volgers blij te maken die 
minder dan 200 volgers hebben.
Dit zal ik dan ook met heel veel plezier doen.
 
 

Hier zijn wel een paar regels aan verbonden:

1. bedank de persoon waar je de award van hebt gekregen en link in een bericht naar haar blog

2. post de award in de sidebar van je blog

3geef de award door aan 5 bloggers die minder dan 200 volgers hebben

4.laat een reactie achter op hun blog om te lsten weten dat je deze award gegeven hebt

Ik heb 5 dames uitgezocht die mooie en bijzondere creaties hebben gemaakt en ik meer volgers gun.

nogmaals bedankt Doris.

 

groetjes knutselheks

 
 








Geen opmerkingen:

Een reactie posten